Doe mee

Wil jij meedoen met GroenLinks Westerkwartier? Dat kan op veel verschillende manieren.

Activiteitencommissie:

Zin om zaadbommen te gooien? Een natuurspeurtocht uitzetten door één van de parken in het Westerkwartier? Een aardigheidje geven aan mensen die hun boodschappen op de fiets doen? Helpen bij buurthuiskamer of voedselbank? Samen zwerfafval opruimen?

Wil je meedoen of heb je een idee, neem dan contact op met Jessica Koetsier-Zweers secretaris@groenlinkswesterkwartier.nl

Meepraten met de fractie:

Wilt u mee praten met de fracties GroenLinks Leek, Grootegast of Zuidhorn? U bent van harte welkom op onze fractievergaderingen. Voor actuele tijden en locaties van de fractievergaderingen kunt u contact opnemen met de fractieleden van GroenLinks in uw huidige gemeente.

Ter versterking van ons bestuur:

Wij zoeken enthousiaste leden om ons bestuur te versterken. Om de nieuwe afdeling Westerkwartier van de grond te kunnen krijgen, hebben we meer handen nodig om licht werk te maken. Dus iedereen die denkt als bestuurslid een bijdrage te kunnen leveren, vragen wij te reageren. Graag een mailtje aan Jessica Koetsier-Zweers secretaris@groenlinkswesterkwartier.nl.

Op de kandidatenlijst voor de gemeenteraad Westerkwartier:

GroenLinks Westerkwartier is voor de gemeenteraadsverkiezingen van november 2018 op zoek naar kandidaten. De volledige oproep vind u hier.